Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
Cégünk az általa eladott termékekre általában egy év garanciát vállal.
Az ettől eltérő szavatossági és garanciális idő a számlán van feltüntetve, ill. a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. Amennyiben nincs a termékhez tartozó garancia jegy, úgy a garanciát a számlával lehet érvényesíteni.
Minden akkumulátort egy speciális (roncsolás nélkül el nem távolítható) garancia cimkével látunk el, a garancia cimke eltávolítása vagy olvashatatlanná tétele a garancia vesztéssel jár.
Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
Az elektromos kerékpár akkumulátorokra a garancia 6 hónap (kivétel a terméknél feltüntetett hosszabb jótállási idő) !
A garancia csak komplett akkumulátor garnitúra cseréje esetén érvényes.
A zselés elektromos kerékpár akkumulátorok életratama 300 ciklus (töltés merítés) teljes kisütés mellett.
A természetes elhasználódás és/vagy kapacitás csökkenés nem képezi gancia tárgyát!
Motorkerékpár akkumulátorokra vonatkozó garanciális feltételeket itt találja.
Zárt AGM (zselés) rendszerű akkumulátorokra vonatkozó garanciális feltételeket itt találja.
Minden 12V-os akkumulátorra alkalmazható garanciális feltétel:
A garancia nem terjed ki lemerített, mélykisütött akkumulátorra ( a kapocsfeszültség 10,5 V alatti)!
Amennyiben 10,5 V alatti feszültségű lemerült akkumulátor érkezik vissza bevizsgálásra, úgy bevizsgálási és visszaszállítási díj kerül felszámításra!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel (amennyiben volt gyári csoagolása)
- A terméken sértetlenűl meglévő garancia cimke
- A nyugta vagy számla egy példánya vagy a cégünk által kiállított jótállási jegy
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.